Salı, Nisan 19

Güneşli Sabahlar :)

Sıcaklık insanın içini gerçekten bir hoş yapıyor sanki.O mutsuz ruh halimden kurtulalım bir hafta oldu.Ama neden bilinmez 2 sabahtır erkenden uyanıyorum.Bugün sevdiklerimi yazığım karpostalları göndereceğim,hala bitmedi yine göndermek zorunda kalacağım,içlerinde dedem de var ona da karpostal atıyorum ve hatırlamama rağmen dün rüyamdaydı o.
Az önce kendimi biraz mutlu biraz garip hissettim,bilgisayarın ekranında gördüğüm en güzel evlenme teklifi videosunun tam ortasını tıkladığımda karşıma çıkan şeyler benim her zaman düşünüp de gerçekleştiremedim şeylerdi.O çocuk sanki bendi.Sevdiği insan için mi dünyayı gezip bir sürü farklı insana kelimeler söyletmişti.

Daha geç olmadan bir yerden başlamaya karar verdim ben de..

Bu arada VArşova tüm güzelliğini sergilemeye başladı bile,bir gün parka gidip insanları çektim sadece ilk defa yaptım bunu çok eğlanceli ve gerçekti.2 gün sonra arkadaşım gelecek..Onu sanırım gerçekten çok özledim..

Oda arkadaşım uyuyor ve ben uyuyacağı için endişe ediyorum ama yeni bir blog hazırlıklarına başladım bile.