Perşembe, Ocak 31

Tesadüf bir veda.

 "Galiba bu sana yazdığım son mesaj olacak. Bu yüzden upuzun yazmak isterdim ama ne fark edecek ki... Sen yine ya kaçmakla ya beni kırmak istemeyip bana cevap vermek arasında gidip geleceksin. Aşk mı?... Onu yırtıp atamazsın sen. Çünkü ben tek taraflı aşkı kalbimde tutamazdım. Hala ve hep beni sevdiğini adım gibi biliyorum. O kadar sevdin ki beni, ben çıkıp gidince başkasının seni sevmesine izin verdin. Belki bir boşluğu doldurdu, ya da bundan yararlandı bilemem. Aşk eskidendi demeni bile olsa bunu gözlerimin içine bakarak söylemeni isterdim... Seni görememek çok zor biliyor musun... Ben hayalimdekini sevmeye devam ederim. Şiirler mi, onlar olsa ne olur olmasa ne... Senin gibi bir şiir buldum ya şu hayatta başka şey istemem. Bir ömür bittiği zaman elbet cennete ulaşırım. Ve cennette de seni sevmeye devam ederim. Baktım yanımda yoksun, hayal ederim... Hayalin bile güzel... "

Albert Camus
Defterler 1.