Perşembe, Mart 10

8 Mart İçin Yazıyorum :)


Evett…bugün internet de yok..tüm günü evde oturarak geçirmek harika.ama şimdi nette beni bulamayanlara kim cevap verecek ben de bilmiyorum..Ders seçme işlerini hemen hemen halletmek üzereyim.Ahmeti özlediğimin farkına vardım çok fazla ve çok üzüldüm onsuz olduğuma.Yarın inşallah ilk dersime gireceğim.Agata çok tatlı bir kız..İyiki onunlayım..Herşeye rağmen burada olmaktan hoşlanıyorum.Daha çok dışarı çıkıp daha sosyal olmalıyım.Gözümü açıp kapatıncaya kadar geçecek günler çünkü.Yarın mesela bir kutu alıp içine Ahmet için yazmaya başlamalıyım ve bu tür bişeye başka kim değer onu düşünmeliyim.henüz beni idare edecek kadar param olduğu için de şalsıyım.Ama o gün havaalanında karşılaştığımız insanların kartlarını nasıl kaybederim L
Ayrıca bugün saat 8de kalkıp derse gitmeme rağmen derse giremememe kapıyı açamamama ne demeli..Ne komiksin sen hayat gülmeyi bildikçe…

Ayrıca bugün dünya kadınlar günü.Agata sevgilisinden çok güzel sarı papatyalar aldı.Bense sevgilimden uzakta..yurtta da garip garip şarkılar söylendi.henüz ilk partime gidemedim burada ama üzülmüyorum biliyorum her şey güzel olacak.yeterki geride kalanlarım iyi olsun..

Biliyomusun burada olduğuma hala inanamamış durumdayım sanırım..:)