Pazartesi, Mart 14

Alışma Evreleri

Varşova gerçekten tüm sıcaklığıyla hissettirmeye başladı kendini..Havalar da ısındı..Bugün okuldaki ilk yoğun günümdü.Derse girmeden önce konuştuğum profesör tipik bir profesördü..Hiç fark yok..Farklı insanlarla tanışmak gerçekten güzel..Old Town'a geziye çıktık.Sokaklarda çalan müzikler insanı kendinden alabilecek kadar hoş..Atmosferi içine çekebildiğin kadar çekiyosun.

Herkes farklı planlar yapıyor nereye gitsem diye..Sanırım benim de bir plana ihtiyacım var..
Yarından itibaren dizi izleyerek kaybedecek vaktim olduğunu da sanmıyorum.Tea Luca ve Canan iyi arkadaş oldular bana..Bazı insanların gerçekten nasıl bu kadar insanca olduğuna şaşırıyorum..

YArın sabahın köründe diyebileceğim bir derse sahibim ve daha da kötüsü oda arkadaşım Agata'yı uyandırmamm lazım..O yüzden iyi geceler şimdilik ...