Perşembe, Mart 10

Hızlıca Geçen İki haftada İspanya

Zİrveden Selam Olsun :)

Bundan sonraki günlerde her ne kadar Polonya'da olacak olsam da unutulmayacak bir iki hafta yaşadım ben Alev'le İspanyada.Herşey hızlıca ve yoğun başladı ve bitti..BArcelona,Albir,VAlencia,Altea sırasıyla yaşandı ve bitti..Geride bir çok şey kaldı anlatılacak..Hayat seyahat ettikçe o kadar güzel ki...yeni insanlar yeni şehirler yeni yorgunluklar yeni hayatlar yeni HAYALLER demek değil mi..




Başlangıçta anlamsızca bakındım her tarafa..sonra farkettim ki aynı dili konuşmasan dahi anlaşabilirsin insanlarla..Ait olma duygusu..Müziğin kavuşturan ezgileri..Aradaki farkları yok edişi..

Sabaha kadar dans..Kıskançlıklar..Hırslı insanlar..Yardımlar...Küçük notlar..Büyük doğum günü partisi..Banyodan hiç çıkmayan Alev,sımsıcak sokaklar,gülümseyen edasıyla Carolina,lobide salsa yapan insanlar,asansörde öpüşen yaşlılar,tatlı surat doktorlar,başımızı yiyen sunumlar....ve son gün koltukta uyumak zorunda kalan Mehmetcan :)

Şimdi düşündüm de insanların herbirinin içinde biraz da olsa mutlaka var bir içtenlik,samimiyet,,sevdikçe güzel her şey...ve HAYAL ettikçe güzel yaşamak..

Hoşcakal İspanya..